Kontakt
Nr telefonu: +48 600 000 000
E-mail: reklamacje@pluto.com.pl

Adres dla wysyłki zwrotów i reklamacji:
SKLEP PLUTO.COM.PL
ul. Lubelska 33D
10-408 Olsztyn
Polska

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Czas na rekamację z tytułu rękojmi: 2 lata
Formularz zwrotu: pobierz

Warunki zwrotów i reklamacji

  1. Dot. ZWROTU - Warunkiem przyjęcia zwrotu jest wypełnienie formularza odstąpienia od umowy (pobierz) i załączenie go do przesyłki zwrotnej lub wypełnienie elektornicznego formularza zwrotu przechodząc do zakładki "Twoje konto" -> "Zwroty produktów".
  2. Dot. REKLAMACJI - W kopercie na druku A4 należy umieścić przyczynę reklamacji oraz swoje dane ( Imię nazwisko, numer zamówenia) oraz numer konta bankowego. Nie należy reklamować produktów, które posiadają wadę opisaną w opisie aukcji.

  3. Art 34 ustawy o prawach konsumenta 4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9.
  4. Jeżeli kupujący odstąpił od umowy i odesłał produkt lub odstąpił od umowy po zakupie gdy produkt wogóle nie został nadany ma prawo do otrzymania zwrotu gotówki( jeżeli produkt nie został zniszczony lub uszkdzony ). Sprzedawce musi w ciągu 14 dni zwrócić należne kupującemu środki. Gdyby kupujący po tym czasie nie otzymał tych środków sprzedawca prosi o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Po 6 miesiącach takie roszczenie przestaje być zasadne.
  5. Anulowanie zamówienia przed wysyłką - jeżeli zakupią Państwo produkt w naszym sklepie i anulują ten zakup jeszcze przed wysyłką należy o tym fakcie poinformować nas mailowo bądź telefonicznie pozwoli to na zwrot pieniędzy. Takie działania w systemie są niewidoczne i możemy przegapić taką sytuację.

Zwracając zamówiony towar proszę go dobrze spakować ponieważ przewoźnik może uszkodzić paczki w transporcie. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody powstałe w transporcie.

Dodatkowe informacje
  • Nie przyjmuję zwrotów nadanych za pobraniem
  • Otrzymałeś gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas
  • Otrzymałeś rabat na kolejną sztukę? – w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu

Reklamacje

Gdy przesyłka okaże się uszkodzona podczas transportu należy:

Spisać protokół szkody - w obecności kuriera. Jeżeli zamówienie jest do paczkomatu to wszytskie zastrzeżenia należy zgłosić bezpośrednio w paczkomacie. Jeżeli to odbiór w punkcie proszę od razu zgłosić to w miejscu odbioru.

Szansa na pozytywne rozpatrzenie reklamacji zwiększa się gdy adresat przesyłki jak najszybciej zawiadomi przewoźnika o szkodzie powstałej z wyniku transportu.

Jako firma nie jesteśmy w stanie zweryfikować czy szkoda powstała z winy przewoźnika czy zadecydowały o tym inne czynniki. Wszystkie przesyłki pakowane są pod okiem kamer, jeżeli kupujący zgłosi brak cześci zamówienia, to weryfikacja przebiega na podstawie nagrań z monitoringu.

Do podanych wskazówek należy się stosować pod rygorem odrzucenia reklamacji.