Właścicielem Sklepu jest:

PLUTO MICHAŁ SZAŁKOWSKI KAMILA JABŁOŃSKA SPÓŁKA CYWILNA

ul. Lubelska 33D, 10-408 Olsztyn

NIP 7393983002

REGON 525135877

Warunkiem zakupów w naszym sklepie jest akceptacja niniejszego regulaminu sklepu. W przypadku braku akceptacji proszę o nie robienie zakupów w naszym sklepie.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy Pluto.com.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu.

WYSYŁKA

  1. Towar staramy się wysyłać w ciągu 24 H roboczych (wyłączając sobotę i niedzielę i święta) . W przypadku dużej ilości przesyłek czas nadania może wydłużyć się do 48 H. Towar wysyłany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz kuriera również Poczty Polskiej oraz Inpostu.
  2. W przypadku zaginięcia Państwa przesyłki z winy dostawcy, składana jest reklamacja czas jej rozpatrzenia przez pocztę polską to ok 30 dni także prosimy uzbroić się w cierpliwość. W przypadku odbioru przesyłki kurierskiej prosimy o sprawdzenie jej stanu czy nie została uszkodzona itp. Jeżeli klient odbierze przesyłkę uszkodzoną bez stworzenia w obecności kuriera protokołu uszkodzenia może to znacznie wydłużyć proces reklamacji , który może zostać odrzucony. Przesyłki odbierane w paczkomatach mają opcję zaznaczenie zastrzeżeń do paczki , więc jeżeli Państwo będą takie mieli proszę zaznaczyć taką opcję podczas odbioru w przeciwnym razie reklamacja może zostać odrzucona.
  3. Przesyłki należy sprawdzić podczas odbioru paczki . Jeżeli jest to paczkomat wszytskie zastrzeżenia należy zgłosić bezpośrednio w paczkomacie. Jeżeli jest to odbiór w punkcie proszę od razu zgłosić to w miejscu odbioru . Jeżeli kurier proszę spisać protokół uszkodzenia. Wszystkie paczki należy otworzyć i sprawdzić ich zawartość w maksymalnie krótkim czasie (24h) od odbioru w przeciwnym razie reklamacje nie będą uwzględniane, ponieważ nie jesteśmy w stanie zweryfikować czy zawinił przewoźnik czy zadecydowały o tym inne czynniki.

ZWROTY I REKLAMACJE

(więcej na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz tutaj)

  1. Dot. ZWROTU - Warunkiem przyjęcia zwrotu jest wypełnienie formularza odstąpienia od umowy (pobierz) i załączenie go do przesyłki zwrotnej Lub wypełnienie elektornicznego formularza zwrotu przechodząc do zakładki "Twoje konto" -> "Zwroty produktów".
  2. Dot. REKLAMACJI - W kopercie na druku A4 należy umieścić przyczynę reklamacji oraz swoje dane ( Imię nazwisko, numer zamówenia) oraz numer konta bankowego. Nie należy reklamować produktów, które posiadają wadę opisaną w opisie aukcji.

  3. Art 34 ustawy o prawach konsumenta 4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9.
  4. Konsument odstępując od umowy sprzedaży powinien odesłać go w stanie niezmienionych chyba, że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu.
  5. Jeżeli kupujący odstąpił od umowy i odesłał produkt lub odstąpił od umowy po zakupie gdy produkt wogóle nie został nadany ma prawo do otrzymania zwrotu gotówki( jeżeli produkt nie został zniszczony lub uszkdzony ). Sprzedawce musi w ciągu 14 dni zwrócić należne kupującemu środki. Gdyby kupujący po tym czasie nie otzymał tych środków sprzedawca prosi o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Po 6 miesiącach takie roszczenie przestaje być zasadne.
  6. Anulowanie zamówienia przed wysyłką - jeżeli zakupią Państwo produkt w naszym sklepie i anulują ten zakup jeszcze przed wysyłką należy o tym fakcie poinformować nas mailowo bądź telefonicznie pozwoli to na zwrot pieniędzy. Takie działania w systemie są niewidoczne i możemy przegapić taką sytuację.
  7. W przypadku nie odebrania przesyłki na czas i zwrotu do nadawcy. Operator nalicza dodatkową opłatę w wysokości 10,99 zł. Gdy taka sytuacja będzie miała miejsce obciążamy tą kwotą kupującego, pomniejszając należny mu zwrot. W przypadku braku Państwa zgody na wykonanie tej czynności prosimy nie kupować produktów w naszej firmie. Zakup jest jednoznaczny z wyrażeniem takowej zgody.
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Produkt nie może nosić śladów użytkowania, oraz mieć na sobie sierści. Drapaki zapieczętowane folią nie mogą być otwarte.

Dodatkowe informacje
  • Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)
  • Nie przyjmuję zwrotów nadanych za pobraniem
  • Otrzymałeś gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas
  • Otrzymałeś rabat na kolejną sztukę? – w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu